Alla inlägg under januari 2018

Av Emma Raun - 30 januari 2018 14:06

Det er jo ingen hemmelighed, at jeg elsker at indrette min lejlighed. Igen og igen og..  


En af de ting som virkelig nemt og hurtigt kan gøre en hel masse for din boligstil, er at skifte lamper. Det er helt vildt så meget det gør for et rums stemning, med den helt rette belysning. Og egentlig ikke så overraskende, når man tænker nærmere over det. Jeg forbinder i hvert fald blid og dæmpet belysning med hygge og afslapning, og vi kender jo allesammen udtrykket "julelys i øjnene"  


Lamper er en del af en boligs indretning, nøjagtigt på samme vis som de øvrige møbler i hjemmet.


Jeg bruger især mine bordlamper til at give de enkelte rum et særligt twist, eller en bestemt stemning.


Det fede ved bordlamper er jo at de findes til så mange formål, og i så mange forskellige størrelser, designs og farver. Og så er bordlamper jo heldigvis nemme at flytte rundt med, når jeg nu næste gang vil starte forfra med at ændre på lejlighedens indretning..


Jeg har næsten lige fået denne skønne bordlampe:


 



Jeg elsker den lampe - er den ikke bare skøn?. 


Uanset om du elsker at lege med din boligindretning ligesom jeg, eller om du har et mere praktisk forhold til lamper og belysning skal vi jo allesammen bruge lys i hjemmet. Og med mit forbrug af skønne lamper er det ikke ligegyldigt hvor jeg køber dem... Det gode er, at billige lamper fra alle de kendte mærker nemt kan findes (og købes) online.


 


Jeg kan kun anbefale at kaste et blik på Lampeguru.dk - og ikke mindst på deres outlet side fyldt med billige lamper.


Deres udvalg af lamper er enormt, og du kan virkelig gøre nogle kup via deres outlet side.


God fornøjelse.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards