Direktlänk till inlägg 7 juni 2016

Ansigtsmaling

Av Emma Raun - 7 juni 2016 10:33

 


Som de fleste ved, er jeg simpelthen held vild med udklædning. Har været det siden jeg var en lille pige, og det har aldrig ændret sig   . Som alle andre unge piger er jeg også glad for make up - hvem vil ikke gerne vise sit "bedste jeg"..


Når det er i forbindelse med udklædning er det godt nok ikke så meget "sit bedste" man gerne vil have frem, men snarere det sjove, frække eller uhyggelige - alt efter hvilken type temafest man skal til.


Jeg har fundet markedets bedste ansigtsmaling til enhver form for udklædning!. Det er af mærket Grimas, og det forhandles samme sted som jeg køber alle mine kostumer - nemlig Dramashop.


Grimas ansigtsmaling er nemt og lækkert at bruge, farver ikke dit tøj - og så er det helt uden skadelige tilsætningsstoffer. Jeg elsker det!


 

Her er et eksempel på en scare halloween anisgtsmaling  . Det er bare om at lade kreativiteten få fuldt afløb, når du får fingrene i den lækre ansigtsmaling fra Grimas.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Raun - 30 januari 2018 14:06

Det er jo ingen hemmelighed, at jeg elsker at indrette min lejlighed. Igen og igen og..     En af de ting som virkelig nemt og hurtigt kan gøre en hel masse for din boligstil, er at skifte lamper. Det er helt vildt så meget det gør for et rums st...

Av Emma Raun - 3 juni 2016 11:34


Jeg elsker seriøst kostumefester. Der er altså bare noget særligt ved temafester, hvor alle møder op i sjov og kreativ udklædning  . Og nu er jeg inviteret til fest med temaet tyroler kostumer - jubii!!!.   Jeg vil som altid når der står fest med...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards